می تواند دارو ها Mikro-چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 Osmotherapy پزشکی؟
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند دارو ها Mikro-چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 Osmotherapy پزشکیمی تواند دارو ها Mikro-چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 Osmotherapy پزشکی؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی، و دشوار است به درمان است. و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است. سپس شما می توانید

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله 4 با این درمان؟

خوشبختانه، مرحله 4th از بیماری کلیه پلی کیستیک است هنوز هم برگشت. در این مرحله، یک کیست در کلیه آنقدر بزرگ و عملکرد کلیه 15٪ -29٪ می باشد. اما اگر یک درمان موثر برای کاهش کیست در کلیه و رفع سلول های آسیب دیده کلیه وجود دارد، این هدف در واقع می تواند به دست آورد.

همانطور که کلیه هنوز هم می تواند در مرحله 4 بیماری کلیه پلی کیستیک کار، بیماران نیازی به دیالیز یا پیوند کلیه. در این راستا، بیماران می توانند طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی، است که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در چند جنبه مورد آزمایش قرار امتحان کنید.

این ممکن است نفوذ پذیری از افزایش کیستیک

هستند بسیاری از مویرگ ها در داخل دیوار کیستیک وجود دارد، و این مویرگ ها از این قدرت نفوذ. کیسه بیشتر مایع را می توان با افزایش نفوذپذیری دیواره های کیستیک جذب می شود.

این می تواند گردش خون در سراسر بدن بهبود

افزایش گردش خون می تواند مایع خروجی از بدن از طریق ادرار با موفقیت. پس از آن، کیست در کلیه کمتر و کمتر می شود.

این می تواند ترشح مایع کیست را کاهش می دهد

یکی از سلول های کیستیک به نام کیستیک پوشش سلول های اپیتلیال مسوول ترشح کیسه مایع. در حالی که علاوه بر این از کیسه مایع قفل شده است، کیست در کلیه نیست عود خواهد کرد.

شما می توانید سلول های آسیب دیده را تعمیر کلیه

بسیاری از داروها تمایل تغذیه کلیه ها، به طوری که آنها می تواند کمک به بازگرداندن سلول های آسیب دیده از کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: